• 31-05-2023, 18:39:59
    #1
    Merhabalar arkadaşlar frink kahveyi deneyen varmıdır acaba tam nasıl oluyor çalışma mantıgı nedir
  • 31-05-2023, 18:42:50
    #2
    Aylık bir para atıyorsunuz en son 250₺ydi. Her saat başı soğuk / sıcak filtre kahve alabiliyorsunuz. Kasada sadece uygulama barkod okutuyorsunuz. Hesaplayınca çok uygun fiyata geliyor. Boy seçimi/yağlı yağsız vs... de seçebiliyorsunuz.
  • 31-05-2023, 18:45:04
    #3
    Muratgulgen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylık bir para atıyorsunuz en son 250₺ydi. Her saat başı soğuk / sıcak filtre kahve alabiliyorsunuz. Kasada sadece uygulama barkod okutuyorsunuz. Hesaplayınca çok uygun fiyata geliyor. Boy seçimi/yağlı yağsız vs... de seçebiliyorsunuz.
    Hocam Arabica da böyle bir şey var mı?
  • 31-05-2023, 18:46:31
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Arabica da böyle bir şey var mı?
    Kullanmadım hocam
  • 31-05-2023, 20:26:19
    #5
    Muratgulgen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylık bir para atıyorsunuz en son 250₺ydi. Her saat başı soğuk / sıcak filtre kahve alabiliyorsunuz. Kasada sadece uygulama barkod okutuyorsunuz. Hesaplayınca çok uygun fiyata geliyor. Boy seçimi/yağlı yağsız vs... de seçebiliyorsunuz.
    Üyelik satın aldım ilk gün ücretsiz ücretlendirme sağlamıyor şuan girdim kahve dünyasına aldım büyük boy filtre kahvemi ama laktozsuz süt olacak şekilde ayarladım gram para vermedim baya karlı bir sisteme benziyor bu iş çıkışları bilgisayarınız ile oturup biraz daha çalışmak için bence çok ideal bir uygulama inşallah zam gelmeyecektir.