Muratgulgen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aylık bir para atıyorsunuz en son 250₺ydi. Her saat başı soğuk / sıcak filtre kahve alabiliyorsunuz. Kasada sadece uygulama barkod okutuyorsunuz. Hesaplayınca çok uygun fiyata geliyor. Boy seçimi/yağlı yağsız vs... de seçebiliyorsunuz.
Üyelik satın aldım ilk gün ücretsiz ücretlendirme sağlamıyor şuan girdim kahve dünyasına aldım büyük boy filtre kahvemi ama laktozsuz süt olacak şekilde ayarladım gram para vermedim baya karlı bir sisteme benziyor bu iş çıkışları bilgisayarınız ile oturup biraz daha çalışmak için bence çok ideal bir uygulama inşallah zam gelmeyecektir.