IMac Parlaklık Sorunu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
IMac Parlaklık Sorunu
0
●
44
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
IMac Parlaklık Sorunu
31-05-2023, 17:32:17
#1
Yapiz
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba 2011 yılında çıkmış bir IMAC im var macOS Catalina 10.15.7 sürümü kurulu ama ne yaptımsam yapayim buraya parlaklık ayarlama ekranı gelmiyor bileniniz varmı nasıl gelir ?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler