Merhaba 2011 yılında çıkmış bir IMAC im var macOS Catalina 10.15.7 sürümü kurulu ama ne yaptımsam yapayim buraya parlaklık ayarlama ekranı gelmiyor bileniniz varmı nasıl gelir ?