• 30-05-2023, 21:42:00
    #1
    https://www.r10.net/off-topic/368954...post1085252773

    Bu tarz bir konuyu iktidar partisi için değilde , diğer taraf için açmış olsaydık veya açmış olsaydım şimdiye kadar açan kişi ban bile yemişti.
    sırf tartışma çıkması için açılmış bir konu belli.
    Benim yazdığım her mesaj silinirken 900 kişinin gördüğü konunun silinmemesi ayrı bir gariplik noktası.

    Zeki bir insana en büyük iskence, cahillerin tercih ettigi düzende yasamaktir.


    Büyük ihtimalle sitem ettiğim için ban yiyeceğim, İyi akşamlar
    • Rata
    Rata bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 Beğeni
      R10.Net %100 tarafsız bir platformdur. Herhangi bir parti, din, dil, ırk, takım vb. ayrım yapılmaz.
      Siyasi ya da siyasi tartışma yapılan hiçbir konuya müsaade edilmemektedir.
      Gözden kaçan konu ve mesajlar elbette olabilir. İlgili yetkililer o an müsait olamayabilir. Bu durumda yapmanız gereken ilgili konu ya da mesajı report etmektir.
  • 30-05-2023, 21:48:23
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/off-topic/368954...post1085252773

    Bu tarz bir konuyu iktidar partisi için değilde , diğer taraf için açmış olsaydık veya açmış olsaydım şimdiye kadar açan kişi ban bile yemişti.
    sırf tartışma çıkması için açılmış bir konu belli.
    Benim yazdığım her mesaj silinirken 900 kişinin gördüğü konunun silinmemesi ayrı bir gariplik noktası.

    Zeki bir insana en büyük iskence, cahillerin tercih ettigi düzende yasamaktir.


    Büyük ihtimalle sitem ettiğim için ban yiyeceğim, İyi akşamlar
    tez banlana
  • 30-05-2023, 21:50:44
    #3
    Konuyu report etmeniz durumunda uygun aksiyonlar alınır bahsettiğiniz konu açılalı henüz 1 saat bile olmamış, o niye silinmemiş bunu niye silmediler diye konu açılması maalesef hiçbirseyi hızlandırmıyor.
  • 30-05-2023, 21:52:53
    #4
    tepki göstermek için biraz aceleci davranmış gibisin dostum
  • 30-05-2023, 21:54:42
    #5
    Burası böyle arkadaş. Belli siyasi görüşlere tolerans var. Bazılarına yok. Devlete küfür edeni baş üstünde tutmuş bir platform burası. Çok takılma.
  • 30-05-2023, 21:55:39
    #6
    ByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu report etmeniz durumunda uygun aksiyonlar alınır bahsettiğiniz konu açılalı henüz 1 saat bile olmamış, o niye silinmemiş bunu niye silmediler diye konu açılması maalesef hiçbirseyi hızlandırmıyor.
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tepki göstermek için biraz aceleci davranmış gibisin dostum
    Normalde bu tarz konular için asla böyle bir şey yapmazdım fakat son birkaç gündür siyasi konuya yorum yapar yapmaz siliniyor nerdeyse insanın ister istemez sinirleri tavan yapıyor. Bu kadar tepki almasına rağmen 1k üzeri görüntüleme almasına rağmen silinmemesi garibime gitti.
  • 31-05-2023, 01:17:30
    #7
    Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    R10.Net %100 tarafsız bir platformdur. Herhangi bir parti, din, dil, ırk, takım vb. ayrım yapılmaz.
    Siyasi ya da siyasi tartışma yapılan hiçbir konuya müsaade edilmemektedir.
    Gözden kaçan konu ve mesajlar elbette olabilir. İlgili yetkililer o an müsait olamayabilir. Bu durumda yapmanız gereken ilgili konu ya da mesajı report etmektir.