https://www.r10.net/off-topic/368954...post1085252773
Bu tarz bir konuyu iktidar partisi için değilde , diğer taraf için açmış olsaydık veya açmış olsaydım şimdiye kadar açan kişi ban bile yemişti.
sırf tartışma çıkması için açılmış bir konu belli.
Benim yazdığım her mesaj silinirken 900 kişinin gördüğü konunun silinmemesi ayrı bir gariplik noktası.
Zeki bir insana en büyük iskence, cahillerin tercih ettigi düzende yasamaktir.
Büyük ihtimalle sitem ettiğim için ban yiyeceğim, İyi akşamlar
Bu Konu neden Silinmiyor??
6
●556
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 30-05-2023, 21:50:44Konuyu report etmeniz durumunda uygun aksiyonlar alınır bahsettiğiniz konu açılalı henüz 1 saat bile olmamış, o niye silinmemiş bunu niye silmediler diye konu açılması maalesef hiçbirseyi hızlandırmıyor.
- 30-05-2023, 21:54:42Burası böyle arkadaş. Belli siyasi görüşlere tolerans var. Bazılarına yok. Devlete küfür edeni baş üstünde tutmuş bir platform burası. Çok takılma.
- 30-05-2023, 21:55:39ByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleNormalde bu tarz konular için asla böyle bir şey yapmazdım fakat son birkaç gündür siyasi konuya yorum yapar yapmaz siliniyor nerdeyse insanın ister istemez sinirleri tavan yapıyor. Bu kadar tepki almasına rağmen 1k üzeri görüntüleme almasına rağmen silinmemesi garibime gitti.PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-05-2023, 01:17:30Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.R10.Net %100 tarafsız bir platformdur. Herhangi bir parti, din, dil, ırk, takım vb. ayrım yapılmaz.
Siyasi ya da siyasi tartışma yapılan hiçbir konuya müsaade edilmemektedir.
Gözden kaçan konu ve mesajlar elbette olabilir. İlgili yetkililer o an müsait olamayabilir. Bu durumda yapmanız gereken ilgili konu ya da mesajı report etmektir.
