Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/off-topic/368954...post1085252773

Bu tarz bir konuyu iktidar partisi için değilde , diğer taraf için açmış olsaydık veya açmış olsaydım şimdiye kadar açan kişi ban bile yemişti.
sırf tartışma çıkması için açılmış bir konu belli.
Benim yazdığım her mesaj silinirken 900 kişinin gördüğü konunun silinmemesi ayrı bir gariplik noktası.

Zeki bir insana en büyük iskence, cahillerin tercih ettigi düzende yasamaktir.


Büyük ihtimalle sitem ettiğim için ban yiyeceğim, İyi akşamlar
tez banlana