• 30-05-2023, 17:34:07
    #1
    Arkadaşlar merhaba,
    Biri hediye olmak üzere 2 tane airpods pro satın aldım az önce. Kulaklıkla konuşurken karşıdakine sesim çok kötü/boğuk gidiyor.

    kullanan var mı acaba, bi ayarı mı var yoksa bozuğu mı denk geldi dersiniz?
  • 30-05-2023, 17:35:24
    #2
    SauRonn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba,
    Biri hediye olmak üzere 2 tane airpods pro satın aldım az önce. Kulaklıkla konuşurken karşıdakine sesim çok kötü/boğuk gidiyor.

    kullanan var mı acaba, bi ayarı mı var yoksa bozuğu mı denk geldi dersiniz?
    orijinal ürün mü nerden aldınız?
  • 30-05-2023, 17:35:45
    #3
    Hocam konuşma sırasında sağ üstte mikrofon modu var, onları değiştirmeyi denedinizmi.(Telefonun sağ üst kısmından aşağı indirince)
  • 30-05-2023, 17:38:27
    #4
    hicyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    orijinal ürün mü nerden aldınız?
    Vatandan aldım 20 dk önce hocam orjinal. Umarım yani

    @huglest; hocam valla mikrofon modunu bilmiyorum inanır mısınız? Gürültü engellemeyi kapatınca daha biraz iyi olduğunu söylediler ama. Sonuçta yine kötü
  • 30-05-2023, 17:39:24
    #5
    SauRonn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vatandan aldım 20 dk önce hocam orjinal. Umarım yani

    @huglest; hocam valla mikrofon modunu bilmiyorum inanır mısınız? Gürültü engellemeyi kapatınca daha biraz iyi olduğunu söylediler ama. Sonuçta yine kötü
    3.nesil airpodsum 6 ay sonra aynı şikayetlere başladı servise gönderdim değişim kararı vermişler şimdi. Başlarda çok güzeldi.
  • 30-05-2023, 17:40:30
    #6
    hicyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3.nesil airpodsum 6 ay sonra aynı şikayetlere başladı servise gönderdim değişim kararı vermişler şimdi. Başlarda çok güzeldi.
    vay arkadaş, şu işlerle uğraşmıyim diye başka marka kulaklık almayayım demiştim
  • 30-05-2023, 17:40:42
    #7
    SauRonn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vatandan aldım 20 dk önce hocam orjinal. Umarım yani

    @huglest; hocam valla mikrofon modunu bilmiyorum inanır mısınız? Gürültü engellemeyi kapatınca daha biraz iyi olduğunu söylediler ama. Sonuçta yine kötü
    Hocam siz en iyisi apple desteği arayın onlar sorunu çözsün.