SauRonn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vatandan aldım 20 dk önce hocam orjinal. Umarım yani

@huglest; hocam valla mikrofon modunu bilmiyorum inanır mısınız? Gürültü engellemeyi kapatınca daha biraz iyi olduğunu söylediler ama. Sonuçta yine kötü
3.nesil airpodsum 6 ay sonra aynı şikayetlere başladı servise gönderdim değişim kararı vermişler şimdi. Başlarda çok güzeldi.