• 27-05-2023, 18:55:15
    #1
    Merhabalar,

    Aklımda kaliteli ürünler (tişört, şort, kapüşonlu sweatshirt vb.) üretmek var ve bunu kendi ismimle yapmak istiyorum. Elbette direkt olarak bu ürünlerde Tevfik yazmayacak, sadece kuracağım şirketi bu şekilde düşünüyorum. Adım ve soyadımın birleşimi olan TA basmayı düşünüyorum. Ürünlerimi de instagram ve tevfik - com.tr internet sitemde satmayı planlıyorum.

    Örnek logo ve şapka modeli: https://i.hizliresim.com/qyatmde.jpg | https://i.hizliresim.com/r7amg3c.jpg
    Logo kabartılmış duruyor fakat baskılarda daha soft bir hâle getireceğim.

    Sizce böyle bir girişim sonuç verir mi?
    Teşekkür ederim.
  • 27-05-2023, 18:58:37
    #2
    Önemli olan kalite ve kaliteyi pazarlayabilmek. Neden olmasın
  • 27-05-2023, 19:01:48
    #3
    Olabilir fakat alan kişilerin isim soy ismini bilmemesi gerek abi. Şapka güzel görünüyor fakat Tevfik aktunç olarak okusam almazdım.
  • 27-05-2023, 19:34:26
    #4
    Bence kendinize marka degeri yuksek bir kelime bulun hocam. Atıyorum "primcorn". Amblemde de prc olsun. Gibi
  • 27-05-2023, 21:35:26
    #5
    En iyisi sanırım
    Olabilir tabii ki neden olmasın.
    Ortaya bir kalite sunduktan sonra marka, logo gibi unsurların çok bir önemi kalmıyor.
  • 27-05-2023, 23:28:31
    #6
    Kaliteli hizmet ve iyi bir tanıtımla olabilir hocam, başarılar.