Merhabalar,

Aklımda kaliteli ürünler (tişört, şort, kapüşonlu sweatshirt vb.) üretmek var ve bunu kendi ismimle yapmak istiyorum. Elbette direkt olarak bu ürünlerde Tevfik yazmayacak, sadece kuracağım şirketi bu şekilde düşünüyorum. Adım ve soyadımın birleşimi olan TA basmayı düşünüyorum. Ürünlerimi de instagram ve tevfik - com.tr internet sitemde satmayı planlıyorum.

Örnek logo ve şapka modeli: https://i.hizliresim.com/qyatmde.jpg | https://i.hizliresim.com/r7amg3c.jpg
Logo kabartılmış duruyor fakat baskılarda daha soft bir hâle getireceğim.

Sizce böyle bir girişim sonuç verir mi?
Teşekkür ederim.