Arkadaşlar cihazım yurtdışı iPhone 14 yaklaşık 2 ay önce alındı, herhangi bir çiziği, vuruğu, hatası yoktur.
Fiziksel çift simi mevcut şuanki siminin 2 ayı daha vardır. Diğer simi henüz aktif edilmemiştir 4 ayı mevcuttur.
Sizce değeri nedir, satmak istesem ne kadara satabilirim?
iPhone 14 Pro almak istiyorum.
iPhone 14 yd ne kadar eder?
7
●308
- 26-05-2023, 04:01:31
- 26-05-2023, 21:44:37şuan kullanım süresi ne kadar yd iphone cihazın ?Bozdurma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-05-2023, 21:51:49Yurtdışı cihazların toplam 8 ay kullanımı vardır.DarthWorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim cihazımın 6 ay daha kullanım hakkı mevcut