Arkadaşlar cihazım yurtdışı iPhone 14 yaklaşık 2 ay önce alındı, herhangi bir çiziği, vuruğu, hatası yoktur.
Fiziksel çift simi mevcut şuanki siminin 2 ayı daha vardır. Diğer simi henüz aktif edilmemiştir 4 ayı mevcuttur.
Sizce değeri nedir, satmak istesem ne kadara satabilirim?
iPhone 14 Pro almak istiyorum.