Kuranı Kerim neden bedava değil ?
100
●5.340
- 24-05-2023, 12:13:32Müftülüğe gitmeye bile üşenecek kadar değer vermediğin birşey neden sana ücretsiz verilsin?
- 24-05-2023, 12:16:55Şimdi Kuran Kerim Basımı Yapanlar Babasının Hayrına Basmıyorlar Bunun Ücreti Vesai Olsun.Okumak İsteyen Her Türlü Okur.İncilde Bizim İçin Önemli Olan 4 Büyük Kitapdan Biridir.İncil İnsanlar Tarafından Değiştirildiği İçin Kuranı Kerim İndirildi.Kısaca İncili Bedava Bulsam Ben Okurum.Acaba İçinde Ne Yazıyor Merak Ederim
- 24-05-2023, 12:17:40unv okurken reklam çıkıyordu sürekli karşımaxertanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sonunda bir sipariş verip denemiştim
adrese kadar geldi kitap.
misyonerler bu konuda baya ciddi çalışıyor
ayrıca meditasyon ve kisisel gelisim kurslarına da cok ilgiliydim cok yere gittim gördüm
içine biraz girip eğitimler ilerleyince bazi meditasyon kurslarının da misyonerlik faaliyeti içerdiğini gördüm - 24-05-2023, 12:17:43Benim alabilme imkanım var. Sen olayı farklı anlıyrsun. Biraz düşün neyi demek istedğimi tamammı ?Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-05-2023, 12:21:12Yazdıkların gayet açık ne söylemek istediğinde. Yazdıklarını okumayı deneyebilirsin.xertanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-05-2023, 12:39:58konuyu zerre anlamadan yine lince girişmiş birileri. şaşırtmadı
- 24-05-2023, 12:40:56Tanrı var mı?videovevideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
reklamı değil mi ya o
senelerce Adsensecileri üzen, bitmek bilmeyen, engelledikçe çoğalan reklamlar 
- 24-05-2023, 12:44:26Aslında güzel bir mukayese yapıldığında bizdeki dini kuruluşların irşaf faaliyetlerinde daha aktif rol oynadığını söyleyebiliriz. Burada dikkat etmemiz gereken başka birşey var, mesele tamamen yazının dağıtılmasına indirgenmiş. Bizim dinimiz sadece yazıları okutarak insanların girebileceği bir din değildir. Çünkü o yazıları okumak için, yazıyı yazdıranı bizim dinimiz çerçevesinde iyi tanımak gerekiyor. Bugün bizlerin de yaptığı en büyük hata bu değil midir? Herhangi bir tefsir içerisindeki Türkçe metinlerden yine kendi yorumlarımızı çıkarıp ona göre iman etmek. Bunu bir de hiç bu konuyla alakası olmayan birilerine okutmuş olsak ne çıkacaktır ki?
Peygamberimiz (sav), davetini sunmak üzere çeşitli toplantılar düzenlemiş, akraba çevresiyle bağını sürdürmeye devam etmiştir. Bunun yanında panayır, çarşı, mescit gibi kalabalık yerlerde tebliğde bulunarak insanlarla sohbet etmiş, onlara bilmediklerini öğretme azmi ve çabası içinde olmuştur. Kendisi, ona gelen ayetleri mushaf haline getirip 'bunu okuyun ve dinimize girin' diyemez miydi? Şimdi biz birilerine ücretsiz Kur'an dağıtarak bu mükellefiyetimizi yerine getiremeyiz. Çok eksik olur. - 24-05-2023, 12:47:30Yav ne garip insanlarsınız adam kapıma gelsin dememiş, bu adamların ücretsiz sunduğu şeyi biz niye sunamıyoruz , ne eksiğimiz var demiş adamı Allahsız ilan ettiniz.
Arkadaşın evinde vardır kuranı kerim,buradan niye cihada kalkışıyorsunuz , okumak istedim ulaşamadım demiyor adam zaten , aradı farkı soruyor neden diyor,
siz yine de ötekleştiriyorsunuz
senelerce Adsensecileri üzen, bitmek bilmeyen, engelledikçe çoğalan reklamlar