Konularında pek öyle yazmamışsin ama reis bir hafta uğraştım diyon
hesabı açarken uğraşmadım 1 hafta sonra gelir doğrulamasına düştü, mail ile yazıştığım için geç halledildi.
muhasebeden gelir beyannamesi ve e devketten sigorta belgesi atıp çözdüm
hesabı açarken uğraşmadım 1 hafta sonra gelir doğrulamasına düştü, mail ile yazıştığım için geç halledildi.
muhasebeden gelir beyannamesi ve e devketten sigorta belgesi atıp çözdüm
Hiç açıp kapatmayı denemedim
Ya benim yurt dışı hesaplarda ödenmemiş sorunu varda. Tam açık yazamiyorum, Emka kilitliyor sonra. Wise'de ödenmemiş atmaz diyorlar. Yoksa 50/60 harcayıp ödenmemiş atıyor. Merak ettim bi bakacağım Wi'seye..
Hesabı uk adres ile açtım ama sonradan tr olarak çevirdim, kart için ise telefon bölgesini uk yapıp vpn açtım kart sipariş kısmı geldi aldım
fiziksel kartı kullanmıyorum sanal kullanıyorum sorunsuz
Hesabı uk adres ile açtım ama sonradan tr olarak çevirdim, kart için ise telefon bölgesini uk yapıp vpn açtım kart sipariş kısmı geldi aldım
Adamlar hesap kapatmak icin bahane ariyor riske atmamak lazim.
Wise bireysel açıp, daha sonra UK adresi ile değiştirip kart siparişi verebilirsiniz. Kart elimize geçmese de sanal kart açabilirsiniz.
Veya kurumsal bir hesap açıp TR'ye kart isteyebilirsiniz.