hesabı açarken uğraşmadım 1 hafta sonra gelir doğrulamasına düştü, mail ile yazıştığım için geç halledildi.
muhasebeden gelir beyannamesi ve e devketten sigorta belgesi atıp çözdüm
Hiç açıp kapatmayı denemedim
Ya benim yurt dışı hesaplarda ödenmemiş sorunu varda. Tam açık yazamiyorum, Emka kilitliyor sonra. Wise'de ödenmemiş atmaz diyorlar. Yoksa 50/60 harcayıp ödenmemiş atıyor. Merak ettim bi bakacağım Wi'seye..