Merhaba, anakartım arızalandığı için tamire vermiştim lakin geldikten sonra ses çıkış tek hoparlör oldu daha önceden 3 seçenek çıkıyordu.
Kulaklık ve Realtek aynı zamanda kulaklık jackını taktığımda kulaklığı okumuyor ve görmüyor bilgisi olan yardımcı olabilir mi ?
ses ayarlarını > ses denetim masası > burda görmesi lazım. jakları seçebileceğin realtekin programını açıp ordan ahanda bu renge bunu taktım demen lazım.