Merhaba, anakartım arızalandığı için tamire vermiştim lakin geldikten sonra ses çıkış tek hoparlör oldu daha önceden 3 seçenek çıkıyordu.
Kulaklık ve Realtek aynı zamanda kulaklık jackını taktığımda kulaklığı okumuyor ve görmüyor bilgisi olan yardımcı olabilir mi ?