• 21-05-2023, 16:12:15
    #1
    Merhaba buradaki temayı kullanan var mı, merak ettiğim bir konu var

    1- Tema kurulumu yapıldıktan sonra dönüştürme işlemleri için başka herhangi bir ayar,kurulum vs yapmak gerekiyor mu?
    2-Sizce tema nasıl, yorum ve fikirlerinizi bekliyorum.
  • 21-05-2023, 16:15:36
    #2
    Bir tek bende mi gözükmüyor
  • 21-05-2023, 16:17:08
    #3
    Linklemeyi unutmuşsunuz sanırım hocam. Tema görünmüyor.
  • 21-05-2023, 16:30:28
    #4
    Ercanizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Linklemeyi unutmuşsunuz sanırım hocam. Tema görünmüyor.
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir tek bende mi gözükmüyor
    Kusura bakmayın düzenledim.