Merhaba buradaki temayı kullanan var mı, merak ettiğim bir konu var

1- Tema kurulumu yapıldıktan sonra dönüştürme işlemleri için başka herhangi bir ayar,kurulum vs yapmak gerekiyor mu?
2-Sizce tema nasıl, yorum ve fikirlerinizi bekliyorum.