Hocam şöyle ki, nivusoftu açık ara öneriyorum çünkü hem yüksek kar marjı hem daha az ilgi gerektiriyor hem müşteriler daha normal.
Glyconun ayrıca önermediğim tarafı çok eksigi var, kar marjlarını otomatik güncellemiyor düzgün, bir sürü bug var vs.
NivuSoft mu Gylcon Mu?
16
●638
- 20-05-2023, 20:17:27İmza'nızdaki sitenizde nivusoft mu kullanıyorsunuz hocam, öneriniz için teşekkür ederim.Denokaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-05-2023, 20:19:22Hayır ordaki glycon, v2 ve lacute teması. Paket satış sitem de var nivusoft vision temasını kullanıyor inceleyebilirsiniz. Takipciexpress.comBurakkbt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-05-2023, 20:20:38Dm'den iletişime geçebilir miyim hocam sizinle?Denokaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-05-2023, 20:21:00Profilimdeki whatsapptan yazabilirsiniz, dm kutum dolu birazBurakkbt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-05-2023, 20:33:08bence işi ilk önce araştır hocam bilmediğin işe girme smm ise Glycon ikisininde içinde data yok api çekeceksinBurakkbt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-05-2023, 20:34:39Hepinizin yorumlarını dikkate alıyorum ve yorumlarınız için teşekkür ederim, detaylı araştırıp öyle gireceğimemrecetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle