Hocam şöyle ki, nivusoftu açık ara öneriyorum çünkü hem yüksek kar marjı hem daha az ilgi gerektiriyor hem müşteriler daha normal.
Glyconun ayrıca önermediğim tarafı çok eksigi var, kar marjlarını otomatik güncellemiyor düzgün, bir sürü bug var vs.
İmza'nızdaki sitenizde nivusoft mu kullanıyorsunuz hocam, öneriniz için teşekkür ederim.