• 19-05-2023, 22:50:06
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Orta yaşın ilerisi olmama rağmen hiç arabam olmadı. Hedefim Renault Clio Icon 1.0 TCe X-Tronic 90 bg model 0 araba almak. Fiyatı 736 000 TL ve ben bu hedefin % 50,568 ini sağlamışım. ALLAH'ım kolaylık versin hepimize ...
    Siz hedefinizin neresindesiniz ? hedefinize ne kadar yakınsınız ?

    https://www.youtube.com/watch?v=Q4dttam-GGA
  • 19-05-2023, 22:51:12
    #2
    şuan tekerini alabiliyorum.
  • 19-05-2023, 22:51:32
    #3
    Üyeliği durduruldu
    %1
  • 19-05-2023, 22:51:36
    #4
    Üyeliği durduruldu
    kelebek camına yetiyor param
  • 19-05-2023, 22:53:45
    #5

    2.850.000TL'cik Kaldı Hocam.

  • 19-05-2023, 22:55:29
    #6
    2 sene önce 57 bin liraya sattığım araba şu anda 200 bin lira. Artık bir araba hedefim kalmadı
    • berkangokce
    berkangokce bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 19-05-2023, 22:56:20
    #7
    TASARIM AJANSI
    Araba değil de başka bir şey almak istiyordum, misal 10₺ eksiğim var diyelim ben 2₺ toplayana kadar 5₺ zam geliyor. Hedefim kalmadı. Artık gerçekten geleceğe yönelik ümidim de amacım da yok.
  • 19-05-2023, 22:57:00
    #8
    oyle bır hedefım yok
  • 19-05-2023, 22:58:22
    #9
    Merdiven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orta yaşın ilerisi olmama rağmen hiç arabam olmadı. Hedefim Renault Clio Icon 1.0 TCe X-Tronic 90 bg model 0 araba almak. Fiyatı 736 000 TL ve ben bu hedefin % 50,568 ini sağlamışım. ALLAH'ım kolaylık versin hepimize ... Siz hedefinizin neresindesiniz ?

    https://www.youtube.com/watch?v=Q4dttam-GGA
    368 bin tl 16.700 frank yapıyor ve hayalinde ki araçın sıfır fiyatı 18,400 frank aslında %90 falan yaklamışsın