• 19-05-2023, 22:58:49
    #10
    Umarım en kısa sürede hedefine ulaşırsın.
    Ancak Türkiye gibi enflasyonist ülkelerde para biriktirmek yerine kredi ile alıp, borcunu ödemek hedefinin maliyetini düşürecektir.
    Arabanın fiyatı birikiminden hızlı artabilir.

    Benim hedefim finansal özgürlüğümü kazanmak. Hedefe ulaşmak için 10 yıl süre verdim kendime.
    Arabam var ancak yenilemiyorum, yatırım yapmaya çalışıyorum.
  • 19-05-2023, 22:59:42
    #11
    Bir ara almaya çalışmıştım. 4-5 ay önce. Nasip olmadı. Artık hayal dahi edemiyorum. Ay sonunda 5-10 bin artıda olunca halime şükrediyorum. Yarın ne olur kim bilir. Allah kimseye muhtaç etmesin inşallah.
  • 19-05-2023, 23:03:26
    #12
    2021 yılında eşten dostan borç alarak çok şükür 0 araba alma cesaretinde bulundum.
    Aracın tüm borçları bitti ve 170 bin tlye aldığım sıfır aracım bugün 720 bin bantlarında.

    Şimdi diğer hedefim sıfır opel astra. Onun için köşeye her ay ufak ufak atmaya çalışıyorum.
    Hayırlısıyla şu eviliği atlatayım onun içinde borca girip alacağım. Böyle böyle ufak ufak çıkmaya çalışıcam.
  • 19-05-2023, 23:20:50
    #13
    Üyeliği durduruldu
    FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araba değil de başka bir şey almak istiyordum, misal 10₺ eksiğim var diyelim ben 2₺ toplayana kadar 5₺ zam geliyor. Hedefim kalmadı. Artık gerçekten geleceğe yönelik ümidim de amacım da yok.
    Yapmanız gereken seçimleri beklemek o halde hocam.
  • 19-05-2023, 23:22:47
    #14
    Üyeliği durduruldu
    GokhanGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    368 bin tl 16.700 frank yapıyor ve hayalinde ki araçın sıfır fiyatı 18,400 frank aslında %90 falan yaklamışsın

    Ah keşke fiyatın o olduğu ülkelerin vatandaşı olsaymışım. Hangi ülke bu arada ?
  • 19-05-2023, 23:26:08
    #15
    43 bine aldığım aracın şuanda 200 bin olmasına mı sevineyim yoksa 200 bine satarsam aynı aracı aynı paraya alamayacağıma mı üzüleyim buyrun beraber düşünelim
  • 19-05-2023, 23:26:19
    #16
    Merdiven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ah keşke fiyatın o olduğu ülkelerin vatandaşı olsaymışım. Hangi ülke bu arada ?
    İsviçredeyim ben. İsviçre fiyatı
  • 19-05-2023, 23:28:13
    #17
    Platin üye
    Bi depo fullerim ^^
  • 19-05-2023, 23:50:13
    #18
    TASARIM AJANSI
    Merdiven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapmanız gereken seçimleri beklemek o halde hocam.
    Beklesem ne olacak hocam ben seçmiyorum ki. Aziz Türk milleti ne derse o oluyor, bana sadece ceremesini çekmek kalıyor.