• 18-05-2023, 16:33:20
    #1
    Şahıs firmam var şirket veya kurumsal değiliz. ben mali mühür başvurusu yaptıktan sonra fark ettim mali mühürün şirketler kurumsal firmalar için olduğunu.
    Şimdi ben buna boşuna mı başvuru yapıp ücret ödedim? mali mühür işimi görür mü?
  • 18-05-2023, 16:36:16
    #2
    Hocam bizde e-arşiv portalı başvurusu yaparken yanlışlıkla e-fatura başvurusu yapmışız e-imza olmadan fatura kesilmiyormuş e-faturada e-imzayı kaybettik bide

    sorun olmaz yani hocam hatta daha iyi olur yani şirketin kurumsallığı açısından.
  • 18-05-2023, 17:25:55
    #3
    E faturaya geçeceksiniz mali mühür veya e imza ile başvuru yapmanız gerekiyor mali mühür e imzadan daha ucuz