Hocam bizde e-arşiv portalı başvurusu yaparken yanlışlıkla e-fatura başvurusu yapmışız e-imza olmadan fatura kesilmiyormuş e-faturada e-imzayı kaybettik bide

sorun olmaz yani hocam hatta daha iyi olur yani şirketin kurumsallığı açısından.