• 15-05-2023, 18:50:00
    #1
    Arkadaşlar merhaba kurumsal bir şirkette çalışıyorum içerde birikmiş izinlerim var ama kullanamıyorum yorgunum 2-3 gün istirahat etmek istiyorım özel hastane gitsem rapor alabilir miyim Yardımcısı öşür musunuz
  • 15-05-2023, 18:50:33
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sağlık ocağına bile gidip iki öksürüğüm var derseniz zaten 2-3 gün izin verirler hocam
  • 15-05-2023, 18:54:53
    #3
    3 gün alırsanız iyi 2 güne para odenmiyor diye biliyorum. Size kalmış alabilirsiniz