Arkadaşlar merhaba kurumsal bir şirkette çalışıyorum içerde birikmiş izinlerim var ama kullanamıyorum yorgunum 2-3 gün istirahat etmek istiyorım özel hastane gitsem rapor alabilir miyim Yardımcısı öşür musunuz