• 15-05-2023, 15:38:14
    #1
    Beni mi yiyorlar anlamadım. "hahaa" diye gülme tepkisi verirler mi bu amerikalılar? Yani bu gülmenin ses karşılığı bu mu?

    Yoksa Bizim türklerden biri kendini amerlikalı diye bana mı itelemeye çalışıyor? mesajlaşırken "hahaa" diye gülme tepkisi veriyor.
  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 Beğeni
      Çok uluslu bir firmada çalışıyorum. "hahaha" diye mesajlaşırken tepki veriyorlar.
      Google'da "haha memes" diye aratırsan örnekleri çokça var.
  • 15-05-2023, 15:39:39
    #2
    bi millette zzzzzzzzzzzzz diye gülüyordu galiba yanlışım yoksa. Yanlış varsa oda başka bir harf.
  • 15-05-2023, 15:40:35
    #3
    Seni yiyolar hocam onlar genelde puhahahha diye gülüyor
  • 15-05-2023, 15:43:26
    #4
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Üyeliği durduruldu
    Çok uluslu bir firmada çalışıyorum. "hahaha" diye mesajlaşırken tepki veriyorlar.
    Google'da "haha memes" diye aratırsan örnekleri çokça var.
  • 15-05-2023, 15:44:46
    #5
    vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok uluslu bir firmada çalışıyorum. "hahaha" diye mesajlaşırken tepki veriyorlar.
    Google'da "haha memes" diye aratırsan örnekleri çokça var.
    Sağol hocam
    • vido
    vido bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 15-05-2023, 15:56:48
    #6
    amerikalıları bilmem ama taylandlılar 5555 diye gülüyor. 5 ha diye okunuyormuş
  • 15-05-2023, 17:20:51
    #7
    Kkkk ya da jajaja şeklinde kullanan çok kişiye denk geldim
  • 15-05-2023, 17:40:07
    #8
    Evet olabiliyor