Beni mi yiyorlar anlamadım. "hahaa" diye gülme tepkisi verirler mi bu amerikalılar? Yani bu gülmenin ses karşılığı bu mu?

Yoksa Bizim türklerden biri kendini amerlikalı diye bana mı itelemeye çalışıyor? mesajlaşırken "hahaa" diye gülme tepkisi veriyor.