İyi geceler,
iphone 11 kullanıyorum kapanmasına 13 gün var, açabilen veya açtıran tandığınız var mı? Geçici olarak uzatan vs.
İmei atan var mı? iPhone.
10
●636
- 12-05-2023, 03:45:36Üyeliği durduruldu
- Kabul Edilen Cevap
- 0 Beğeni
-
- 12-05-2023, 03:48:36Üyeliği durdurulduBunu duydum da gerçek mi acaba bilemedim.CrawlArmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-05-2023, 03:48:39Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.E-SİM özelliği var ise e-sim kullana bilirsiniz.
- 12-05-2023, 06:06:04Merhaba Hocam,
Belki vereceğim bilgilere hakimsinizdir, ben nacizane kendi tecrübelerimi aktarmak istedim.
Belirli bir süre öncesine kadar android ve ios cihazlarda el altı kayıt uzatma yapılabiliyordu, fakat yeni düzenlemeye göre süre uzatma malesef sona erdi.
Şu anda android cihazlarda kısmen bu işlem hala daha yapılabiliyor fakat ios cihazlarda artık mümkün değil.
ÖNERİLERİM (İOS);
YD Cihazlarda 4 Ay fiziki sim ile kullanım yapıldıktan sonra hak bitimine yakın operatörünüzden e-sim alarak 4 ay daha kullanıma devam edebiliyorsunuz.
Fakat dikkat edilmesi gereken bir nokta var (başıma geldi)
E-sim i cihazınıza tanıtacağınız zaman, başka bir eş/dostunuz hattını 2 dakikalığına kendi cihazınızın fiziki sim bölümüne takıp sim kilidini açın ve sonrasında kendi e-siminizi tanıtın.
Böylelikle e-siminizi cihanızındaki 2.IMEI numarasına tanıtmış oluyor ve sorunsuz kullanıma devam edebiliyorsunuz.
Eğer başka bir sim kartını cihaza takmadan, yani cihazda hiçbir sim yokken e-sim tanıtırsanız tekrar süresi bitmeye yakın veya bitmiş olan 1.IMEI numarasına tanımlanacak ve kullanımınız engellenecektir.
Umarım bilgiler faydalı olur.
Kolaylıklar dilerim. - 12-05-2023, 08:12:25ben de operatör değiştirildiğinde süre uzuyor diye duymuştum.ismailadem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir de acaba telefonu nerden aldınız iphone 11 veya 12 yd arıyorum ben de sıfır kapalı kutu ama toplama cıhaz cok varmıs pıyasda kazıklanmaktan korkuyorum
- 12-05-2023, 08:18:14Hocam 11 ve 12 yd Ler yenilenmiş telefonlar dikkat edin sıfır değil onlar bunu 3utools programdan görebilirsiniz pile yazılım atıp 100 yapıyorlar ben düştüm siz düşmeyin 😁Ak6uN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle