İyi geceler,
iphone 11 kullanıyorum kapanmasına 13 gün var, açabilen veya açtıran tandığınız var mı? Geçici olarak uzatan vs.
ben de operatör değiştirildiğinde süre uzuyor diye duymuştum.
bir de acaba telefonu nerden aldınız iphone 11 veya 12 yd arıyorum ben de sıfır kapalı kutu ama toplama cıhaz cok varmıs pıyasda kazıklanmaktan korkuyorum