Merhabalar son günlerde istisnasız her işim ters gidiyor iyice can sıkıcı olmaya başladı gelelim ürün çekme işine
her şablon ile xml çekmeye izin veren bir scriptim var , ancak xml ile ilgili bilgileri girdiğimde içeriğe ulaşılamadı tarzında bir hata veriyor ve ürünlerimi çekemiyorum.
talihsizlik silsilesi ? :(
2
●184
- 12-05-2023, 00:35:14Aldığım bayiliği 80 kişi kullanıyor hocam bir sorun bana sanırım yazılım tüm şablonlara uyumlu şaablondaki değişken adlarını bile belirliyoruz kendimiz o yüzde anlamadım açıkçası pekBuyW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle