BuyW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
xml dosyasının yapılandırmasında bir hata olabilir mi ?
Aldığım bayiliği 80 kişi kullanıyor hocam bir sorun bana sanırım yazılım tüm şablonlara uyumlu şaablondaki değişken adlarını bile belirliyoruz kendimiz o yüzde anlamadım açıkçası pek