Kendisiyle 5 gün önce sabah 4e doğru sokakta tanıştık. Tahminimce sohbetim onu sarmadı ama normalde saran biriyim
mailimi kendi instagramina ekledi falan bana o derece güvendi
Konuşmalarımızda bana canım ve bebis de diyordu
VE SEBEBİNİ ANLAMADIĞIM BİR ŞEKİLDE ENGEL YEMİŞİM BUGÜN
kendisiyle hiç sorun yaşamadık daha önce
kendisiyle dün ve bugünkü konuşmamızdan bir kesit:
https://streamable.com/h2g7rw
Engel yediğimi anladıktan sonra kendisine chatgptye yazdırarak biraz once attığım mesaj:

eskisi dönmüş veya sarmamış, veya psikolojik bir taktik. Engelle gitsin dönerse bile yine bi gün bu tekrarlanacaktır. Toksik işte.