klasik ghosting eskisi dönmüş veya sarmamış, veya psikolojik bir taktik. Engelle gitsin dönerse bile yine bi gün bu tekrarlanacaktır. Toksik işte.

Anlamadığını biliyorum çünkü anlaşılacak bişey yok, anlam yok yani geçmiş olsun