• 10-05-2023, 19:34:33
    #1
    R10.net'te satış yapmak istiyorum ama yaklaşık 3-4 aydır r10 da alışveriş yapmama rağmen kimse ticaret puanı göndermiyor. Eğer param olsaydı zaten üyelik alırdım.
    • newQne
    • sinanozaslan
    newQne ve sinanozaslan bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 10-05-2023, 19:36:33
    #2
    Üyeliği durduruldu
    İmzamdaki ihale de olan domainlere teklif iletebilirsiniz karşılıklı trade atabiliriz.
  • 10-05-2023, 19:37:47
    #3
    Hocam ilk önce sizin ticaret yapmanız gerekiyor yani diğer üyelerden satın alma gerçekleştirmelisiniz. Forum kurallarını lütfen dikkatlice okumanızı tavsiye ederim.
  • 10-05-2023, 19:56:07
    #4
    Alışveriş yaptığınız kişilerden neden ticaret puanı istemiyorsunuz?
  • 10-05-2023, 20:12:55
    #5
    Uygun fiyatlı torrent davetiyesi verebilirim. Ticaret puanına destek olurum düşünürseniz.

    https://www.r10.net/hesap-lisans-ali...-hesaplar.html
  • 10-05-2023, 21:23:37
    #6
    Platin üye
    Merhaba hocam bir çok alanda yardımcı olmak isterim min ticaret limti yakın