• 10-05-2023, 12:07:48
    #1
    Merhaba arkadaşlar iphone 14 pro max 128 gb siyah alıcam şuan hepsi burada da güncel fiyat 45,198 daha uyguna var mı acaba ?
  • 10-05-2023, 12:12:29
    #2
    Üyeliği durduruldu
    yurt dışı 26.000₺ civarı 6.000₺ kayıt masrafı 32.000₺ ye geliyor hocam
  • 10-05-2023, 12:13:22
    #3
    berathizms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yurt dışı 26.000₺ civarı 6.000₺ kayıt masrafı 32.000₺ ye geliyor hocam
    Ama 2023 yılı içinde yurt dışına giriş çıkış yapması gerekiyor sanırım pasaporta kayıt etmesi için
  • 10-05-2023, 12:14:36
    #4
    Maalesef internette fiyatının pek değişeceğini sanmıyorum.
  • 10-05-2023, 12:23:16
    #5
    medimarktan almanızı öneririm . kendinize bir adet maksat telefon olsun diye iphone 6 alın 700-1000 tl felan zaten orada geri dönüşüm ile 2500tl den alıyorlar ama iphone üst model alırsanız diye ben öyle yaptım . şuan fiyatları nasıl bilmiyorum internet sayfalarında kampanyalarına bakabilirsiniz.
  • 10-05-2023, 12:24:47
    #6
    O telefona yine o parayı vereceğine ben olsam yatırım yapardım.

    Tabi bu benim görüşüm (:
  • 10-05-2023, 12:24:56
    #7
    dorukhanozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama 2023 yılı içinde yurt dışına giriş çıkış yapması gerekiyor sanırım pasaporta kayıt etmesi için
    Kıbrıs ya da batuma gir çık yapabilirsiniz yine daha ucuza geliyor yurtiçinden
  • 10-05-2023, 12:30:56
    #8
    Tayfun9090 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O telefona yine o parayı vereceğine ben olsam yatırım yapardım.

    Tabi bu benim görüşüm (:
    Hocam yatırım yatırım nereye kadar paran vardır alırsın multimilyoner olacaksın diye bişey yok. Yatırım yapıp paran oldu x miktar bu para harcamıcak mıyız
  • 10-05-2023, 13:22:17
    #9
    Tayfun9090 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O telefona yine o parayı vereceğine ben olsam yatırım yapardım.

    Tabi bu benim görüşüm (:
    Telefona 40 45 bin lira verecek insanın zaten yatırımları vardir hocam. Gecen hafta s23 ultra aldım hanimla kendime. Arkadasim bana dün o paraya altin alsaydin keske dedi. Olmadigini nerden biliyosun dedim. Arkadas haklı. Yatırım yapmıs ki bu telefonu da alacak guce sahip.