O telefona yine o parayı vereceğine ben olsam yatırım yapardım.
Tabi bu benim görüşüm (:
Telefona 40 45 bin lira verecek insanın zaten yatırımları vardir hocam. Gecen hafta s23 ultra aldım hanimla kendime. Arkadasim bana dün o paraya altin alsaydin keske dedi. Olmadigini nerden biliyosun dedim. Arkadas haklı. Yatırım yapmıs ki bu telefonu da alacak guce sahip.