• 10-05-2023, 11:32:09
    #1
    Gratis pos cihazı ile şifreli işlem yaptım para benden çekilmiş ancak kasiyer ödemenin onlara geçmediğini söyledi ne yapabilirim?
  • 10-05-2023, 11:35:26
    #2
    Danışman
    Bankanızın müşteri hizmetlerini arayın. Durumu anlatın. Onların tavsiyesine göre hareket edin.
    Eğer mümkün olmazsa 2. alışveriş için fatura isteyin. Bir iki gün içinde mutlaka bankanızı arayıp durumu iletin.
    Eğer bir sıkıntı olduysa ve defa çekilmiş ise ilk çekimi iptal ettirin
  • 10-05-2023, 11:36:43
    #3
    Provizyonda kalmış olabilir banka ile görüşün iade gerçekleşir
  • 10-05-2023, 11:36:44
    #4
    Merhaba,
    Bu işlem bazen bizim pos cihazlarında da askıda kalabiliyor yani provizyon da.
    Bankanızı arayın, iadesi yapılacaktır.
  • 10-05-2023, 11:38:26
    #5
    Benim posda bazen iletişim hatası uyarısı verip tekrar denediğimizde 2.kez çekmiş oluyordu. Hatalı çekim provizyonda birkaç gün beklekten sonra geri iade oluyor genelde.
  • 10-05-2023, 11:54:21
    #6
    @serkanhzl; aradım dönüş yapacaklarını söylediler hala bekliyorum acaba kaç güne iadesi olur
  • 10-05-2023, 12:10:27
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @serkanhzl; aradım dönüş yapacaklarını söylediler hala bekliyorum acaba kaç güne iadesi olur
    1-2 günü bulmaz, iadesi sağlanır hemen.
  • 11-05-2023, 15:02:22
    #8
    @serkanhzl; banka geri dönüş sağladı nihayet ama 2 aylık bir süreci oldugunu söyledi acelem olmasa dert etmicem ama 2 ay ne gerçekten ya..
  • 11-05-2023, 17:55:27
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @serkanhzl; banka geri dönüş sağladı nihayet ama 2 aylık bir süreci oldugunu söyledi acelem olmasa dert etmicem ama 2 ay ne gerçekten ya..
    Çokça başımıza gelen bir durum o kadar sürmemesi lazım hocam.
    Peşini bırakmayın, kısa sürede çözülür.