Report yapamıyorum
5
●166
- 08-05-2023, 09:25:24Arkadaşlar kural ihlali veya ticaret puanı olmadan ilan açan vs gördüğüm zaman report lamak icin @report yazinca "report" çıkmıyor. Bilgisi olan var mı? Ya da ssyin moderator arkadaslar bakabilir mi ricz etsem @BilalBayar; kusura bakmayin direkt etiketlemeyi ben de pek sevmem ama hızlı çözüm bulmak icin sizden ricam.
- 08-05-2023, 09:30:30Konuya etiket atmak yanlışdır hocam, mesajın hemen sağında report butonu icon olarak yer alıyor oradan bildirebilirsiniz.
Bu konuya göz atmanızı öneririm:
https://www.r10.net/bilgi-arsivi/276...in-9888-a.html
