• 08-05-2023, 09:25:24
    #1
    Arkadaşlar kural ihlali veya ticaret puanı olmadan ilan açan vs gördüğüm zaman report lamak icin @report yazinca "report" çıkmıyor. Bilgisi olan var mı? Ya da ssyin moderator arkadaslar bakabilir mi ricz etsem @BilalBayar; kusura bakmayin direkt etiketlemeyi ben de pek sevmem ama hızlı çözüm bulmak icin sizden ricam.
  • 08-05-2023, 09:30:30
    #2
    Konuya etiket atmak yanlışdır hocam, mesajın hemen sağında report butonu icon olarak yer alıyor oradan bildirebilirsiniz.

    Bu konuya göz atmanızı öneririm:
    https://www.r10.net/bilgi-arsivi/276...in-9888-a.html
  • 08-05-2023, 09:30:42
    #3
    @report bende de çıkmıyor
  • 08-05-2023, 09:38:20
    #4
    @Report; böyle yazacaksınız kullanıcı olarak çıkmıyor ama gözükyor
  • 08-05-2023, 09:40:38
    #5
    Kişisel Rütbe
    @Report
  • 08-05-2023, 10:09:06
    #6
    Googital.com
    Report üyeliği konulara, mesajlara ve etiketlere bakmaz,
    Report butonunu kullanmalısınız.