Konu
Report yapamıyorum
08-05-2023, 09:30:30
#2
JoshgunPRO
Konuya etiket atmak yanlışdır hocam, mesajın hemen sağında report butonu icon olarak yer alıyor oradan bildirebilirsiniz.
Bu konuya göz atmanızı öneririm:
https://www.r10.net/bilgi-arsivi/276...in-9888-a.html