• 07-05-2023, 20:51:39
    #1
    WiseCP VS WHMCS Tarafınız Hangisi?
  • 07-05-2023, 20:52:26
    #2
    WiseCP
  • 07-05-2023, 20:53:09
    #3
    esaglik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    WiseCP
    Neden peki özel bir sebebi var mı?
  • 07-05-2023, 20:53:52
    #4
    Kesinlikle WHMCS hocam.
    WiseCP den geçiş konularını aratın anlarsınız zaten…
    Ha ikisinden daha iyi bir şey sorarsanız da bütçeniz varsa HostBill
  • 07-05-2023, 20:54:00
    #5
    WHMCS tek geçer
  • 07-05-2023, 20:54:27
    #6
    CoderFunny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden peki özel bir sebebi var mı?
    Sık sık çöken WHMCS den çok sıkıldık,
    Türkçe desteği var
    whmsc de ücretli bulunan modüllerin çoğu ücretsiz.
  • 07-05-2023, 20:55:07
    #7
    whmcs tema geliştirmesi daha kolay güvenlik ve modernlik olarak wisecp ama tema geliştirmesi zor
  • 07-05-2023, 20:57:48
    #8
    kodak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle WHMCS hocam.
    WiseCP den geçiş konularını aratın anlarsınız zaten…
    Ha ikisinden daha iyi bir şey sorarsanız da bütçeniz varsa HostBill
    ahmet1340 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    WHMCS tek geçer
    esaglik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sık sık çöken WHMCS den çok sıkıldık,
    Türkçe desteği var
    whmsc de ücretli bulunan modüllerin çoğu ücretsiz.
    ardakarakas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    whmcs tema geliştirmesi daha kolay güvenlik ve modernlik olarak wisecp ama tema geliştirmesi zor
    Yazılım satış noktasında whmcs te bir seçenekte yok.
    Açıkcası bu noktada birçok eksiği var ve çok karmaşık durumda whmcs.
    Alternatiflerde bir tek rakip wisecp gibi bence
  • 07-05-2023, 20:59:48
    #9
    CoderFunny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazılım satış noktasında whmcs te bir seçenekte yok.
    Açıkcası bu noktada birçok eksiği var ve çok karmaşık durumda whmcs.
    Alternatiflerde bir tek rakip wisecp gibi bence
    Ben daha çok yazılım tarafını kullanıyorum, kurumsal tema vb işlemler için. Wisecp daha iyi geldi bana haftalarca demosunu kullandım , araştırdım ettim wisecp yi tercih ettim.