Kesinlikle WHMCS hocam.
WiseCP den geçiş konularını aratın anlarsınız zaten
Ha ikisinden daha iyi bir şey sorarsanız da bütçeniz varsa HostBill
Sık sık çöken WHMCS den çok sıkıldık,
Türkçe desteği var
whmsc de ücretli bulunan modüllerin çoğu ücretsiz.
whmcs tema geliştirmesi daha kolay güvenlik ve modernlik olarak wisecp ama tema geliştirmesi zor
Yazılım satış noktasında whmcs te bir seçenekte yok.
Açıkcası bu noktada birçok eksiği var ve çok karmaşık durumda whmcs.
Alternatiflerde bir tek rakip wisecp gibi bence