• 07-05-2023, 13:23:20
    #1
    Hayırlı günler dilerim öncelikle arkadaşlar,

    Şikayet konularını sık sık görür olduk gene, aynı şekilde hakaret,tehtid,küfür,ddos saldırıları vs.

    Cidden derdiniz nedir neden böyle basit işlere kalkışıyorsunuz ? küfür nedir ? ddos ile saldırmak nedir ? hakaret, tehtid...

    Sanki artık saçmalıyoruz gibi oldu. Umarım bu tarz basit ve gereksiz şeyleri daha az yaşarız, konuşarak her şey çözülüyor çözemeyenler ise dilekçe ile adliyeye başvuru yapabilir.

    İyi forumlar arkadaşlar.
  • 07-05-2023, 13:24:17
    #2
    En iyisi sanırım
    Buradan daha erken dönüş alınması ile alakalı bence
    Bir dava açsak aylar belki yıllar sonra sonuç alıyoruz
  • 07-05-2023, 13:25:26
    #3
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buradan daha erken dönüş alınması ile alakalı bence
    Bir dava açsak aylar belki yıllar sonra sonuç alıyoruz
    Tabi öyle ama anlamadığım şey tamam bir sorun yaşıyorsunuz ticarette olabilir ama ddos ile siteye saldırmak ne kadar gerekli ? ya da küfür edip işleri daha çıkmaza sokmak ?
  • 07-05-2023, 23:33:11
    #4
    Sakin olmak iyidir hocam.
  • 07-05-2023, 23:40:12
    #5
    KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sakin olmak iyidir hocam.
    kesinlikle hocam, profiliniz çok güzel
  • 07-05-2023, 23:41:10
    #6
    oguzgk1s adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kesinlikle hocam, profiliniz çok güzel
    Teşekkür ederim hocam.