Hayırlı günler dilerim öncelikle arkadaşlar,

Şikayet konularını sık sık görür olduk gene, aynı şekilde hakaret,tehtid,küfür,ddos saldırıları vs.

Cidden derdiniz nedir neden böyle basit işlere kalkışıyorsunuz ? küfür nedir ? ddos ile saldırmak nedir ? hakaret, tehtid...

Sanki artık saçmalıyoruz gibi oldu. Umarım bu tarz basit ve gereksiz şeyleri daha az yaşarız, konuşarak her şey çözülüyor çözemeyenler ise dilekçe ile adliyeye başvuru yapabilir.

İyi forumlar arkadaşlar.