obisa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sizce savcılığa gideyim mi?
51
●4.126
- 07-05-2023, 09:51:29asla bu soruyu sormazlar bile dilekçeye konuşmaların ekran görüntülerini ekleyecek olayın nasıl oldugunu kısa ve öz dilekçe yazacak kendi kimlik fotokopisini ve dekontu ekleyip savcılık ön büroya gidip teslim edecek 6 ayda geçse sormazlar hocam 4 5 ay içinde dava açılıyor direk zaten
- 07-05-2023, 09:52:26Teşekkürler, bende hakkımı aramayı düşünüyorumgulkilickaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-05-2023, 09:53:36Umarım açarlar hocam arkadaşın yaptığı çok yanlış!SEILA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-05-2023, 09:54:26Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Zamanında bana da bir benzerini yaptı ben aldım parayı depremzedeyim diye sürekli oyalıyordu dilerseniz skype adresini verim sizeBayErol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-05-2023, 09:56:01Evet hocam haklısınız herkesle ticaret maalesef yapılmıyormuş, ben arkadaşın 6 yıllık r10 üyeliğine güvendimMMM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-05-2023, 10:03:17Hocam arkadaş para lazım deseydi valla yardımcı olurdum, ama temayı yollamayıp birde engellemesi hiç hoş olmadı! Siz yine skype pm atın oradan da şansımı deneyim.SEILA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-05-2023, 10:04:32Önceden başımdan geçmişti savcılığa vermiştim birisini. Çağırıp ifadesini almışlardı fakat üzerine düşmemiştim. İsterseniz hazırladığım dilekçeyi gönderirim size düzenleyip götürürsünüz.