• 07-05-2023, 09:51:29
    #10
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 mqyista olan olayı bu tarihe kadar niye beklettiniz diye soru gelse cevabınız ne olur hocam (kanıtlarınızla birlikte kazanırsınız diye düşünüyorum)
    asla bu soruyu sormazlar bile dilekçeye konuşmaların ekran görüntülerini ekleyecek olayın nasıl oldugunu kısa ve öz dilekçe yazacak kendi kimlik fotokopisini ve dekontu ekleyip savcılık ön büroya gidip teslim edecek 6 ayda geçse sormazlar hocam 4 5 ay içinde dava açılıyor direk zaten
  • 07-05-2023, 09:52:26
    #11
    gulkilickaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet.
    Teşekkürler, bende hakkımı aramayı düşünüyorum
  • 07-05-2023, 09:53:27
    #12
    Fatura şikayetinde bulun, 1 haftaya vergi dairesine çağırırlar . Size bir güzelinden dönüş sağlar
  • 07-05-2023, 09:53:36
    #13
    SEILA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabiki açılır
    Umarım açarlar hocam arkadaşın yaptığı çok yanlış!
  • 07-05-2023, 09:54:26
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    BayErol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım açarlar hocam arkadaşın yaptığı çok yanlış!
    Zamanında bana da bir benzerini yaptı ben aldım parayı depremzedeyim diye sürekli oyalıyordu dilerseniz skype adresini verim size
  • 07-05-2023, 09:56:01
    #15
    MMM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam herkesle ticaret yapmayın . ticaret yaptığınız kişiyice araştırmanızı tavsiye ederim.
    Evet hocam haklısınız herkesle ticaret maalesef yapılmıyormuş, ben arkadaşın 6 yıllık r10 üyeliğine güvendim
  • 07-05-2023, 09:59:32
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tabiki de git , bu konuyu açıp onca insan git diyorsa merak etme senin kötülüğün için demezler
  • 07-05-2023, 10:03:17
    #17
    SEILA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zamanında bana da bir benzerini yaptı ben aldım parayı depremzedeyim diye sürekli oyalıyordu dilerseniz skype adresini verim size
    Hocam arkadaş para lazım deseydi valla yardımcı olurdum, ama temayı yollamayıp birde engellemesi hiç hoş olmadı! Siz yine skype pm atın oradan da şansımı deneyim.
  • 07-05-2023, 10:04:32
    #18
    Önceden başımdan geçmişti savcılığa vermiştim birisini. Çağırıp ifadesini almışlardı fakat üzerine düşmemiştim. İsterseniz hazırladığım dilekçeyi gönderirim size düzenleyip götürürsünüz.