obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 mqyista olan olayı bu tarihe kadar niye beklettiniz diye soru gelse cevabınız ne olur hocam (kanıtlarınızla birlikte kazanırsınız diye düşünüyorum)
asla bu soruyu sormazlar bile dilekçeye konuşmaların ekran görüntülerini ekleyecek olayın nasıl oldugunu kısa ve öz dilekçe yazacak kendi kimlik fotokopisini ve dekontu ekleyip savcılık ön büroya gidip teslim edecek 6 ayda geçse sormazlar hocam 4 5 ay içinde dava açılıyor direk zaten