• 05-05-2023, 12:51:54
    #1
    Arkadaşlar glycon v1 scripti almayı düşünüyorum sizce nasıl işimi görürmü almalımıyım yorumlarınızı bekliyorum?
  • 05-05-2023, 13:03:17
    #2
    Hocam glycon 1 yerine 2 öneririm üstüne üstlük tema olarak da çok var hem o daha iyisisi
  • 05-05-2023, 13:04:24
    #3
    V1 her sey kurulu sitemiz satışta konumuzu inceleyebilirsiniz

    https://www.r10.net/yeni-site/365029...atiliktir.html
  • 05-05-2023, 13:05:51
    #4
    Yorgunblack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar glycon v1 scripti almayı düşünüyorum sizce nasıl işimi görürmü almalımıyım yorumlarınızı bekliyorum?
    hocam ben kullaıyorum gayet memnunum fakat bazı ayarlamalar var onları teknik kısma yaptırman gerek düşünürsen kendi lisansımı sana devredebilirim bende v2 geçerim uyguna almış olursun sende
  • 05-05-2023, 13:06:25
    #5
    Glycon v2 daha gelişmiş onu öneririm.
  • 05-05-2023, 13:16:17
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Glycon v2 daha stabil ve daha gelişmiş ilgilenirseniz konumu inceleyebilirsiniz.
    https://www.r10.net/dijital-alisveri...post1085095360