Arkadaşlar glycon v1 scripti almayı düşünüyorum sizce nasıl işimi görürmü almalımıyım yorumlarınızı bekliyorum?
hocam ben kullaıyorum gayet memnunum fakat bazı ayarlamalar var onları teknik kısma yaptırman gerek düşünürsen kendi lisansımı sana devredebilirim bende v2 geçerim uyguna almış olursun sende