• 04-05-2023, 19:10:30
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Herkesin ya da en azından büyük çoğunluğun başvurularını onayladıklarını biliyorum. Ama gitmeye değer mi diye düşünmedim değil . Kaliteli bir ajans mıdır ?





    https://www.r10.net/sorum-var/205865...apmaliyim.html
  • 04-05-2023, 19:11:26
    #2
    Genel olarak bu tarz ajanlardan uzak durun gideceksiniz fotoğraf çekim altında para ödeyeceksiniz sonra en fazla figüran olarak gönderirler
  • 04-05-2023, 19:14:05
    #3
    Para isteyecekler çekim için
  • 04-05-2023, 19:15:27
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genel olarak bu tarz ajanlardan uzak durun gideceksiniz fotoğraf çekim altında para ödeyeceksiniz sonra en fazla figüran olarak gönderirler
    CouRaege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para isteyecekler çekim için
    Hocam beni aradılar ve aradıklarında ücret istemeyeceklerini belirtmişlerdi. Mesajda da öyle yazıyor ama bilemedim siz ne dersiniz bu konu hakkında
  • 04-05-2023, 19:17:05
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Mayadroom eski ajansım , çekim için para istemiyoruz deselerde istiyolar
  • 04-05-2023, 19:17:14
    #6
    Hocam sistemi anlatim size

    Dicek başta ücret yok tabi
    Siz oraya gitceksiniz dicek fotoğraf parası sizde vereceksiniz

    Sonra ya 2 3 oyun oynatcaklar yada oynatmicaklar

    Oynatirlarsa forumda yazılan yerde ilk oyun ücretsiz 2 ve üstü oynamalarda para veriyoruz diyorlar gene tamam diyon

    Sonra pat tek oyundan sonra cagirmiyorlar beğendilerse çağırıyorlar lakin 2 ve üstü oyun paranızı yatirmiyorlar yaşadım bizzat 🤣
  • 04-05-2023, 19:17:18
    #7
    aspetbiebs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam beni aradılar ve aradıklarında ücret istemeyeceklerini belirtmişlerdi. Mesajda da öyle yazıyor ama bilemedim siz ne dersiniz bu konu hakkında
    Hocam çekim için ücret almıyoruz derler ek başka bir şey çıkarırlar sektörde oldukça fazla ajans var 2-3 tanesi hariç hepsi en fazla figüran yapar eğer oyuncu olmak istiyorsanız Müjdat gezen gibi eğitim kurumları var o tarz yerleri araştırıp ilerlemeye bakın
  • 04-05-2023, 19:20:24
    #8
    Boş işler bu ajansla çalıştım tamamen boş
  • 04-05-2023, 19:20:59
    #9
    ben figuranlik yaptim burada hocam, ilk 2 sete ucretsiz gitmen gerekiyor, sonra set basina 75₺ gibi komik bir rakam aliyodun, 2 sene once.