Herkesin ya da en azından büyük çoğunluğun başvurularını onayladıklarını biliyorum. Ama gitmeye değer mi diye düşünmedim değil . Kaliteli bir ajans mıdır ?
Hocam beni aradılar ve aradıklarında ücret istemeyeceklerini belirtmişlerdi. Mesajda da öyle yazıyor ama bilemedim siz ne dersiniz bu konu hakkında
Hocam çekim için ücret almıyoruz derler ek başka bir şey çıkarırlar sektörde oldukça fazla ajans var 2-3 tanesi hariç hepsi en fazla figüran yapar eğer oyuncu olmak istiyorsanız Müjdat gezen gibi eğitim kurumları var o tarz yerleri araştırıp ilerlemeye bakın